9 Eylül 2017 Cumartesi

En İyi Running Man Bölümleri #3

Evveeettt hestiagunlukleri okurları! (Bunu inanılmaz neşe ile yazdığımı düşünün.)
Bugün inanılmaz heyecanlı geçtim klavyemin başına çünkü hem çok beklenilen hem çok sevilen serinin 3. yazısı burada. Efsane RM bölümleri!

Her zamanki gibi bölümler arasında iyi-kötü sıralaması yok. Yayınlanma sırasına göre yazdım.

1) 130. Bölüm : 1938'de Son Hayatta Kalanı Bul


Konuk: Konuksuz
Takım: Takımsız
Yorum: Daha önce bahsetmiştim ben RM'de en çok konuksuz bölümleri severim daha kafa karıştırıcı daha zor olduğu için. Bu da en sevdiğim en akıl oyunları dolu olan bölümlerden. Aynı zamanda Monday couple severler için tatlılıklar da var :)

2) 140. Bölüm : Zombi Virüsünün Tedavisini Bul


Konuk: Konuksuz
Takım: Takımsız
Yorum: Lee Kwang Soo'nun virüse tepkisi için bile izlenir bir bölüm. Diğer zombi bölümünün bir tık altında ama yine de epey komik.


3) 150. Bölüm : Avengers


Konuk: Chansung (2pm), Taecyeon(2pm), Jung Do Hung, Choo Sung Hoon
Takım: Takımsız
Yorum: RM'in süper güç bölümlerine bayılıyorum. Burada Gary'nin dandik görülen gücü beni çok üzmüştü ya. Ji Hyo'nun efsane oynadığı bölümlerden biri bu. Sırf Ji Hyo için bile izlenir.

4) 162. Bölüm : İdollerin Kralı


Konuk: Chansung (2pm), Wooyoung (2pm), Dasom (SISTAR), Hyorin (SISTAR), Jung Eun Ji (Apink), Son Na Eun(Apink), L (İnfinite), Sung Kyu (İnfinite), Lee Gi Kwang (B2ST), Yoon Doo Joon (B2ST), Lee Joon (MBLAQ), Seungho (MBLAQ), Minah(Girls Day), Yura(Girls Day)
Takım: (2pm + Sukjin) / (SISTAR + Jong Kook ) / (Apink + Gary) / ( İnfinite + Haha) / (MBLAQ + Lee Kwang Soo) / (B2ST + Song Ji Hyo) / (Girls Day + Jae Suk)
Yorum: Bol konuklu kalabalık bir bölümdü. Her grubun dans ettiği girişi efsane komikti. Bölüm boyunca da bu komiklik devam etti. Ama hala Youtube da o danslar karşıma çıkınca izliyorum.

5) 166. Bölüm : Heirs Parodisi



Konuk : Kim Woo Bin, Park Shin Hye Choi Jin Hyuk
Takım:  Mavi Takım ( Park Shin Hye, Choi Jin Hyuk, Kim Woo Bin, Gary, Jae Suk) / Turuncu Takım (RM'in kalan üyeleri)
Yorum: Heirs'in yeni final yaptığı zamanlarda çekilen bir bölüm. Choi Jin Hyuk ve Woo Bin varsa o bölüm izlenir zaten. Ama onun dışında pompa ile savaşlarını izlerken karnıma ağrılar girmişti.

6) 195. Bölüm : Yg vs. Mystic89 vs. JYPE



Konuk: 2ne1, 2pm, Jo Jung Chi, Yoon Jong Shin, Muzie
Takım : 2ne1 + Gary + Jong Kook / 2pm + Song Ji Hyo / Diğer konuklar + Haha, Ji suk Jin, Lee Kwang Soo
Yorum: 2ne1 ve 2pm zaten iki mizahşör grup :) İkisinin olduğu bölüm elbette çok komikti. Bölüm başında Nickhun'a Tiffany'i sorup sıkıştırıyorlar diye sinir oluyordum bu bölüme ama tahmin edersiniz ki geçti :)

7) 209. Bölüm : Yeni İdoller vs. Orijinal İdoller vs. Running İdolleri



Konuk :Chun Myung Hoon, Danny Ahn, Eun Ji Won, Moon Hee Joon, Kai, Sehun, So You, Tae Min
Takım: Yeni İdoller (Haha, So You, Kai, Sehun, Tae Min), Orijinal İdoller (Chun Myung Hoon, Danny Ahn, Eun Ji Won, Moon Hee Joon, Jong Kook), Running İdolleri (RM üyeleri)
Yorum: Sadece Jae Suk ve Jong Kook'un çamur savaşı diyip susuyorum.

8) 225. Bölüm : The Technician Yarışı



Konuk: Kim Woo Bin, Lee Hyun Woo
Takım: Mavi Takım (Jong kook, Ji Hyo, Lee Hyun Woo) / Siyah Takım (Kim Woo Bin, Jae Suk, Kwang Soo) / Kırmızı Takım (Gary, Haha, Ji Suk Jin)
Yorum: Suk Jin'i dinlenmek için kullanan Woo Bin ve Jong Kook beni çok güldürdü. Jong kook tamam da Woo Bin'den beklemediğim için daha çok güldüm :)

9) 231. Bölüm : Yoo-Ames Bond 'un Varisi



Konuk : Konuksuz
Takım: Takımsız
Yorum:  Gary'nin çakal olduğunu, Lee Kwang Soo'nun ise çakal görünümlü beceriksiz olduğu bir bölümdü. Komik miydi? Tabii ki.!

10) 250. Bölüm : Eve Geri Dönüş



Konuk : Big Bang (Evet, hepsi!)
Takım: Kırmızı Takım ( Big Bang + Jung Kook) / Mavi Takım (RM)
Yorum :  Big Bang beni çok güldürüyor ya. Ama bu bölümde Jong Kook'a da epey güldüm. Gd'nin en zor zamanlarda bile tarzından ödün vermemesi de çok komikti.

11) 256. Bölüm : Evimize Gel



Konuk : 2pm, Baek Jin Hee
Takım: Mavi Takım (2pm + Song Ji Hyo) / Sarı Takım (Baek Jin Hee + 2pm)
Yorum: Chansung'un utancını ve yediği dayağı unutamayacağım. RM'de bir ilk yaşandı. Ji Hyo'nun saldığı korku da efsane. Bi oyunda kural olmamasına bayılıyor :)


12) 267. Bölüm : Fikir Birliği



Konuk: Konuksuz
Takım: Takımsız
Yorum: Bayıldığım bölümlerden biri de bu. Kapat bir eve RM ekibini koy kameraları çık. O halleriyle bile çok komikler. Jae Suk ve Haha çok güldürdü.

13) 270. Bölüm : Labirent Kalesi


Konuk: Konuksuz
Takım: Takımsız
Yorum:  Ya bu bölüm benim gülmekten öldüğüm bölümlerden biri. Efsaneydi. Bu prodüksiyonun büyüklüğüne tekrar hayran kaldım. Bir bölüm için harcanan emek inanılmaz.

14) 277. Bölüm : Zombi Savaşı


Konuk: Konuksuz
Takım: Takımsız
Yorum: RM tarihinde birkaç zombi bölümü var ve  en iyisi bu. RM ekibinin bolca oyunculuk sergilediği, sergilemeye çalıştığı kahkaha dolu bir bölümdü.

15) 280. Bölüm : Sosyal Medya Tekrar yarışı


Konuk: Konuksuz
Takım: Takımsız
Yorum:  Yemek bölümü ile çok eğlendim. İsim etiketi eleme ise beni kırdı geçirdi. Jong kook'a kıyamamm..

Evet bir efsane RM bölümleri yazımızın daha sonuna geldik. Yazının ilk partı için sizi buraya, ikinci partı için ise buraya alalım.

Yenisi gelir mi bilemiyorum ama umarım bu seriyi beğeniyorsunuzdur.

RM ile kalın diyor ve usul usul uzaklaşıyorum :)


Bu yayın ile alakalı yayınlar:
RM tanıtım yazısı Running Man Devam Ediyor!
En İyi Running Man Bölümleri #1
En İyi Runnig Man Bölümleri #2
En İyi Running Man Bölümleri #3
En İyi Running Man Bölümleri #4
En İyi Running Man Bölümleri #5

2 yorum:

  1. elinize sağlıkk :) her bölüm ayrı güzel cidden sayenizde yeniden hatırlamış oldum

    YanıtlaSil