3 Mart 2017 Cuma

Running Man Devam Ediyor!

 Merhaba hestiagunlukleri okurları.

Geçenlerde Running Man izlerken bir bitecek bir devam ediyor maratonunda ben neden RM'i yazmıyorum dedim. Önce bir RM tanıtım yazısı yazmaya karar verdim. Ama RM yaklaşık 340 bölüm olduğundan en güzel, en komik bölümleri izlemek istiyorsunuz ve bunun için yabancı bloglarda gezmeniz gerekiyor. Geçenlerde bir arkadaşım da hangi bölümleri izleyeyim diye sorduğunda farkettim ki bu konuda epey bilgim var. Bu yüzden de yazıyı tanıtım + en güzel bölümler haline çevirdim. O da baya uzun bir yazı olunca ikiye böldüm ve siz de şu an tanıtım yazısını okumaktasınız.

  Öncelikle nedir bu Running Man?


Kore'yle az çok ilgisi olan, dizilerine göz atmış olan herkes Running Man'i duymuştur. 11 Temmuz 2010'dan beri SBS kanalında yayınlanan bir varyete programı. Genel olarak özetlersek ünlülerden oluşan bir ana ekip bazen konuklarla bazen konuksuz her hafta yarışıyorlar. Oyunların bazısı fiziksel bazısı akıl oyunları oluyor ve gerçekten çok kaliteli bir iş çıkarıyorlar. Açıkçası eskiden eski yazarlarla daha iyiydi sonra bir durakladı bölümler ama şu an yeniden toparlıyorlar. Bir sürü anlaşmazlıklar oldu, iptal edilecek dendi ama devam etmeye karar vermişler.


Şimdi gelin biraz ekibi tanıyalım.

Aslında 7 kişilerdi ama kısa bir zaman önce Gary kendi çalışmalarına ve albümüne odaklanmak için programdan ayrıldı. Şu an 6 kişiler.


Ji Suk Jin; komedyen, televizyon sunucusu, oyuncusu ve yayıncısı. Aslında şarkıcılık da yapmış, albüm yayınlamış ama devam ettirememiş. Ekibin en yaşlısı. 52 yaşında. Programda daha çok büyük burun lakabıyla biliniyor.
Diğer lakapları; İmpala, Yarış başlatan, Ünlü paparazzi





Yoo Jae Suk ; oyuncu, sunucu ve komedyen. 45 yaşında. Lakabı çekirge. Kore'de çok seviliyor. 5 yıl üst üste en sevilen sunucu ödülü almış.
Diğer lakapları ; Yoo-hyuk, Yoo-ames Bond, Yoo-ruce Wills, Ulusun Sunucusu, Ddakji Kralı






Kim Jung Kook ; Turbo adlı bir grupla şarkıcı olarak çıkış yapmış. Uzun yıllar başarılı bir şarkıcılık kariyeri edinse de şov programlarıyla da epey popülarite kazanmış. 41 yaşında. Running Man ekibinin en güçlüsü. En çok bilinen lakabı kaplan.
Diğer lakapları; Sparta Kook, Komutan, Bay Yetenekli, Kookie, Kookminatör



Ha Dong Hoon ; nam-ı diğer Haha.
Haha rapçi olarak çıkış yapmış ama şov programlarında asıl başarıyı yakalamış. 38 yaşında. En bilinen lakabı Haroro.
Diğer lakapları; penguen, playboy, ufaklık, ahtapot








Song Ji Hyo ; oyuncu. 36 yaşında. RM'in tek kadın üyesi. Çok güçlü ve çok uykucu. En bilinen lakabı Mong Ji Hyo / Blank Ji Hyo. O da sanırım boş kafa anlamında. RM'e yakışır bir üye gerçekten erkeklerle yarışmasına rağmen çok başarılı. RM'e 7. bölümde dahil olmuş.
Diğer lakapları ; Ace, Altın Ji Hyo, Şans Tanrıçası, Uyku tanrıçası



Lee Kwang Soo ; oyuncu. 32 yaşında. RM'in en küçük aynı zamanda en ezilen ama ezilmesine rağmen en hain üyesi. En bilinen lakabı Zürafa.
Diğer lakapları ; Asya prensi, Varyete Tanrısı, İhanet Kwang Soo, İhanet ikonu, Kötü şans ikonu, Kwangvatar








Bir de üyeler arasında ikili üçlü gruplar var. Hatta bu gruplara fan sayfaları açılıyor yani o derece. Bunlardan bazıları;

Kolay kardeşler / Feel Touch Cross ; Ji Suk Jin + Lee Kwang Soo


İhanet kulübü ; Ji Suk Jin + Lee Kwang Soo + Haha

-İhanetin kitabını baştan yazan adamlar.-

Spartace ; Kim Jong Kook + Song Ji Hyo

-Takım olduğunda orantısız güç ile ortalığı yakıp kavuran ikili-

Monday Couple ; Song Ji Hyo + Kang Gary

-Gary'nin yazmasıyla başlayan ara ara platonik ara ara sinyal çakan aşkın ikilisi-

Yoo-Lee I miss you! ; Yoo Jae Suk + Lee Kwang Soo

-Uee'ye atıf yapan ikili. Yoo Lee Korece'de Uee gibi okunur-

Şansız Üçlü ; Lee Kwang Soo + Ji Suk Jin + Yoo Jae Suk

- Dünyanın en şanssız üç insanı-

 Programın bir de konuğu olan ama az kalsın üyeler kadar çok katılan ünlüler var.

-Jung Yong Hwa (CNBLUE) 12 kez
- Nickhun (2pm) 11 kez
-Park Ji Sung (futbolcu) 9 kez
-Suzy (missA) 8 kez    katılmış.

Programı yeteri kadar tanıttım galiba. Böyle özenli davranıyorum çünkü benim gerçekten ama gerçekten bayıldığım bir program. Karakterleriyle, senaryolarıyla çoğu zaman konuklarıyla inanılmaz kaliteli bir yapım.

Bu uzun yazıyı sonuna kadar okuduysanız çook teşekkürler. Hepinizden kucak dolusu sevgilerle ayrılıyorum. RM en iyi bölümler yazısında görüşmek üzere...


Bu yayın ile alakalı yazılar:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder