1 Aralık 2017 Cuma

Kırtasiye & Kitap & Miniso Alışverişi

Selamlar, selamlar...
Kore dizisi yazılarından sonra değişik geldi değil mi? Ben bile sıkıldım yani haklısınız. Son zamanlarda vaktim de azaldı bir de onun da etkisi var bu çabuk sıkılmalarımda. Vaktim mi azaldı ben mi kullanmayı bilmiyorum orası tartışılır tabi. Kendimi de bildiğimden hemen vaktimi nasıl planlarım nasıl verimli kullanırım peşine düştüm. Sonuç olarak hep bakıp özendiğim ama asla totomu kaldırıp bunun için bir adım atmadığım bujoya (bullet journal) başlamaya karar verdim. Sonra oturdum düşündüm bana neler lazım diye...

Öncelikle noktalı bir deftere ihtiyacım vardı. Başlamadan önce neden noktalı diye bir süre düşünmüştüm ama sonrasında çok net anladım. Bir de güzel kalem bulabilirsem evdekilere destek olarak iyi olur dedim. Altın rengi kalemim yoktu mesela. Bir de benim derste not tutacak defterim de kalmamıştı böylece bir kırtasiye alışverişi yolu gözüktü.

İlk olarak noktalı defterimi bulabileceğimi düşündüğüm için minisoya gittim ama yoktu. Altın rengi kalem almak istiyordum ama altın rengi garip bi renkti altın gibi değildi, onu da bıraktım. Yine de hem elim boş çıkmak istemediğimden hem de ne zamandır aklımda olan kulaklıklarından deneyeyim dedim ve şu kulaklığı aldım.
Fiyatı 14.95 TL ve fiyatına göre de baya kaliteli. Tek sıkıntı kulakiçi olması sanırım pek rahat değil yani. Ama dışarıya epey az ses verdiği için ve sesin temizliği için bunu görmezden geliyorum. Tabi fiyat avantajını da unutmamak lazım.

Sonra orada noktalı defter bulamadığımdan D&R'ın yolunu tuttum ama malesef orada da yoktu. Rossmann'ın kırtasiye bölümünde bulurum belki diyip oraya gittim. Noktalı defter bulamadım ama en azından derste not tutmak için defter aldım.

Faber'in bu defterinin fiyatı yanlış hatırlamıyorsan 8-9 TL civarıydı ve gerçekten kaliteli bir defter. Sayfaları kalın kolay kolay arkaya geçmiyor yazı.

Bu defter de 11-12 TL civarıydı. Tamamen rengine vurulup aldım. Aldığımda paketliydi sonradan açınca bir de ne göreyim, saman yaprak. Hiç sevmem saman yaprak defterleri ama ne yapayım aldım bir kere kullanmaya çalışırım artık.

Sonrasında bir kaç markasız yer gezdim ama yok yOK YOK! Noktalı defter hiçbir yerde yok. Neyse kitapyurdundan kitap alışverişi yapacaktım orada vardır alırım dedim, orada da yok! Ama bir kitapyurdundan aldıklarımı da göstereyim.

Açıkçası kitap almak istemiyordum hala doğum günümde hediye gelenleri bitiremedim ama bu aralar derslerde ve araştırmalarımda sürekli karşıma çıkan Freud'u okumak istiyordum. Hevesimi söndürmek de istemediğimden aldım.

Bir de bu Dublörün Dilemması kitabını aldım bana biryudumkitap ile bir pasajı gelmişti bayılmıştım bir baktım yorumlara herkes bayılmış.

Bir de kapağına vurulup bu çizgisiz defteri aldım. Gerçekten dünyada dream catcherlı ne varsa sahip olmak zorundayım gibi görünüyo durum ama ben de istemsizce alıyorum vallahi. Bu arada bunların fiyatlarını tam hatırlamıyorum ama kitaplar 15, 15 defter 5 TL sanırım. Açıp kitapyurdundan da bakabilirim ama üşendim şu an.

Neyse efendim bunlar geldikten (ki ben bunların geleceğini bile unutmuşum öyle bir salmışlık) hemen sonra ben aralık bujosunu buraya yapayım dedim. Hem deneyim olur hem de noktalı defter bulursam direk 2018 ocak tan başlatırım diye düşündüm. Biraz pinterest biraz instagram hesapları gezindim. Bujodan ayrıntılı bahsetmeyeceğim çünkü başka bir yazıda detaylı anlatmayı düşünüyorum. Bujo için blogları ve instagram hesaplarını gezerken de notedotbook instagram sayfasını buldum. Çeşit çeşit güzel kapaklarla noktalı defterleri görünce de bunca zamandır çektiğim çileye ve kaderime lanet ederek onlardan sipariş verdim.

Ben kapağında ananas olanı aldım fiyatı 25 TL idi. Defteri çok sevdim şimdiden bir bağımız oldu :D Bu arada aralık için bir takvim hazırlamama rağmen bu defteri kullanma aşkına buraya da hazırladım. Dream catcherlı yerine bunu kullanmayı planlıyorum ki zaten bunu bullet journal yazısında ayrıntılı göreceksiniz. O yüzden uzun uzun anlatmaya gerek yok.

Evet gördüğünüz üzere benim hep amaçlarım ve sonuçlarım arasında dünyalar kadar fark olur. Tek istediğim bir kareli bir noktalı defter ve altın rengi kalemken elimdekilere bakın. Neyse pişman değilim hepsini kullanıcam, saman yapraklıyı bile kullanmanın bir yolunu arıyorum.

Sizi seviyorum, bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşça kalın...




Alakalı Yayınlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder