30 Ocak 2017 Pazartesi

Aliexpress Alışverişi #1

Selamlar hestiagünlükleri okurları...
2 ay kadar önce ve 1 ay kadar önce toplamda 2 kez aliexpressten deneme amaçlı bana ve arkadaşlarıma 20küsür ürün sipariş ettim. Hepsi düşük fiyatlı bu ürünler dediğim gibi deneme amaçlıydı, gelmese de üzülmem diyeceğim miktarlardaydı. Bunların bir kısmı gelince bari dedim yazayım. Çünkü ben bu sipariş verme döneminde tırım tırım blog dolaştım insanlara kesin gelmiş ve benim isteyebileceğim bir şey var mı diye.

Şu ana kadar 8 tanesi ulaştı elimde. Gerçi yazıyı elime ulaşmalarından baya bir sonra yazıyorum. Ama gelmelerine göre tarih vereceğim.
Hepsi ücretsiz ve takipsiz kargo ile geldi. Sitede tracking var ama doğru değildi. Bu ürünlerden birkaçı Çinde gözüküyordu benim elimdeyken.

Oradan buradan bir sürü şey aldım beni kınamayın o yüzden :D

İlk olarak bu nail art damgasından ve tabladan bahsedeyim. Damga ve tabla ayrı siparişlerdi ayrı kargolarda geldiler. Tabla 15-20 gün içinde Türkiye'ye geldi ama Ptt yurtdışı kargolarını beklettiğinden ikisi de benim elime 45-50 günde ulaştı. Damga elimdeyken hala Çin'de gözüküyordu.

Tabla 0.99 $ tık tık
Damga 1.80 $ tık tık


 Bir diğer siparişim de bu tatlı lens kutusuydu. Bu da 20-25 gün sürdü sanırım çünkü sonradan verdiğim siparişlerdendi. Çok güzel renkleri var ama renk seçimi yapamıyorsunuz random gönderiyorlar.

Lens kutusu 1 $ tık tık

Bu lens kutularının birini kendime birini arkadaşıma aldım. Bunda da renk seçimi yapamıyorsunuz. Bu kutular Türkiye'de 10 katı fiyatlara satılıyorlar bu arada.

Lens kutusu 0.84 $ tık tık

İki tane makyaj süngeri aldım. Ne kadar sağlıklı bir karar hiç bilemiyorum ben henüz kullanmadım. Çok yumuşaklar onu söyleyebilirim ama inanılmaz yapay bir kokuları var. Yıkadım, koku azaldı ama tam olarak geçmedi.

Küçük makyaj süngeri 0.33 $ tık tık
Büyük makyaj süngeri 0.65 $ tık tık


Bu kalemliği öylesine aliexpresste dolaşırken görüp beğenip hemen sepete atmıştım. İyi ki de atmışım hem kaliteli hem güzel.

Kalemlik 1.56 $ tık tık

 

Aldığım en yüksek fiyatlı ürün bu fırça seti sanırım. İçinde 10 fırça var beşi yüz beşi göz makyajı için. Bunlarda da yapay koku vardı ilk açtığımda ama bunlarınki yıkayınca geçti. İnanılmaz yumuşak ve kullanışlı. Kıllarında dökülme de olmadı. Gördüğüm en iyi fiyat performans ürünlerinden gerçekten.


Fırça seti 4.49 $ tık tık

Evet millet, yeni kargolar geldikçe bu yazıyı da güncellerim. Diğer kargolarda heyecanla beklediğim birkaç parça var umarım sorunsuz bir şekilde elime geçer hepsi.

Yeni bir yazıda görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder